Preskočiť na hlavný obsah

S

Je blondínka. Nepravá, našťastie.

Nepatrí k zarytým optimistom, pretože ako sama vraví, nemá na to dôvody.

Niekedy, avšak, veľmi málo, sa stane, že zmení názor a dúfa. Dúfa, že to bude lepšie.

Veriť, to je jej slovo. Jej pravidlo. Motto.

Nemá to v živote ľahké, ale stále vie čo má urobiť.

Vraví správne veci v správnej chvíli, občas sa však vyskytnú aj výnimky.

Počúva hudbu, ktorú chce a je jej jedno čo vravia ostatní.

Pomáha, vždy a každému.

Nie je ako ja, je lepšia.

Je naozaj, naozaj dobrá, v srdci.

Keď je stredobodom pozornosti cíti sa výnimočne, ale je rada keď sa jej to nestáva často.

Zvieratá má ešte radšej ako ja kávu, treba k tomu dodať niečo viac?

Vie ako rozumieť mojim vtipom.

Tancujeme spolu životom, ale nespievame lebo nepoznáme rovnaké texty.

Je neodmysliteľnou časťou môjho života.

Smejeme sa spolu každé ráno, keď sedíme v červenom trolejbuse s naším obľúbeným číslom.

Smejeme sa aj poobede. Dokonca aj medzitým.

Pijeme víno z jednej fľaše, ale len na konci roka.

Polovicu vecí, ktoré má rada, ja neznášam.

Sme ako jing a jang.
Spolu len to najlepšie.
 



P.S: K meninám, ale ty vieš, že ti prajem viac ako len to "najlepšie". <3


Dávno pradávno, keď ja som ešte bola bruneta a ona nebola blondínka.


Komentáre

  1. Doufám, že si to S přečte, protože je to nádherně napsané, fotka je super, i když starší. Takový text potěší každou osobu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S si to prečítala tisíc krát a plakala. A potom sa nas*ala, že zase ma na fotke krivé oči -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Klidně si sem nějakou tu hudbu dej, je to potom osobnější, protože se tu ozývá něco, co ten dotyčný poslouchá a vypoví o tom ještě víc, než samotné psaní. :) Já bych se zaposlouchala moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára