životné otázky

Len čokoládová torta od mamky vie zlepšiť tento upršaný akademický týždeň.


Už pred týždňami som tvrdila ako plávam v mori španielskej literatúry a histórie. Teraz sa však topím a častejšie mnou oplývajú myšlienky, že to nezvládnem a nestihnem. Taktiež sa však držím myšlienky, že mám ešte čas a všetko to zvládnem, keďže zo španielčiny maturujem až budúci piatok. A keď to nejako zvládli  všetci tí predo mnou, tak to musím zvládnuť aj ja. 

Neustále ulietavam do imaginárnych svetov seriálových či mojich vlastných, je mi tam oveľa lepšie ako v realite. Snívam o peknej blízkej budúcnosti, dlhých letných prázdninách a úspešných prijímačkách. 

Dlho som si nevedela nájsť správne miesto na učenie, lebo v tomto dome sa dá spať snáď všade a ja si proste neviem pomôcť. Nakoniec som však zostala vo svojej vlastnej izbe, kde striedam podlahu s gaučom a neskôr s posteľou. Neviem či sa mi lepšie učí pri tichu alebo pri Focus playlistoch na Spotify. Neviem sa sústrediť lebo môj mozog je unavený a v strese. Ak by som sa nevedela už vôbec ovládať a prokrastinácia by vyhrala, tak som dnes už v polovici rozpísanej knihy a do konca akademického by som ju mala už aj dopísanú a editovanú. Pretože to je to, o čom celý čas rozmýšľam. Nie Los Reyes Católicos, ani la situación lingüística actual en España. 

Taktiež dnes ešte stále rozmýšľam nad štvrtou časťou GOT, ktorú som si včera večer pozrela. A áno, ešte vždy som nadšená.
Ďalej tu mám dilemu kedy si pozrieť poslednú časť Quantica, teraz alebo až o hodinu?
A bude posledná časť The 100 podľa mojich očakávaní?
A stíham sa vlastne učiť ešte na prijímačky?
Nechcem si znova prečítať #GIRLBOSS?
Aké filmy som si to vlastne chcela pozrieť?
Upracem si skriňu alebo písací stôl?
Netreba utrieť prach na poličkách?
Mám si ísť zabehať alebo pospať?
Idem dopísať tú ďalšiu kapitolu?
Neprečítam si nový článok na Manrepeller?
Čo je nové na Instagrame?

Ach. Ako si mám pomôcť?

I do not own the picture. Source: rookiemag,com

Comments

Popular Posts