freedom

Toto je tá voľnosť?



Veľmi úspešne som zmaturovala. Musím uznať, že som na seba naozaj hrdá. Teraz však neviem čo so životom. Žiadna z nádejných brigád mi nevyšla a stále sa musím učiť na prijímačky. Avšak to, že musím neznamená, že to aj robím. Mala by som, pretože.. Chcem ísť na výšku? ÁNO! Chcem ísť na dobrú výšku? ÁNO! Mala by som sa teda učiť? ÁNO!!

100 Days of Productivity (som na dni č. 17) ma prinútilo učiť sa, teraz som však tak lenivá (a dnešný upršaný deň mi nepridáva na radosti), že som od včera prečítala už 4 rôzne YA alebo skôr chicklit príbehy na Wattpade, ktoré mi žiaden intelektuálny rast do života nepriniesli.

V hlave mám pomyselný to-read list reálnych kníh z knižnice, ktoré by mi určite do mojich zatiaľ nudných dní priniesli veľa. Na IMDb mám to-watch list fakt dobrých filmov, v kalendári mám to-do list snáď všetkého.. A pomáha niečo? NIČ.

Minulý piatok, keď bolo po všetkom som si povedala, že si naordinujem recovery víkend, aby som si oddýchla a od pondelka sa začala učiť na spomínané prijímačky. A aj som si oddýchla, psychicky určite. V sobotu som sa zúčastnila Farbám neujdeš, a v nedeľu som strávila veľmi pekný deň v mojom drahom rodisku s mojimi skvelými kamarátmi (a.k.a robila som sprievodcu zákutiami malebnej dedinky, v ktorej bývam už nejaký ten rôčik). V pondelok som sa dokonca už chystala učiť, veď v škole len vrátime knihy a dostaneme vysvedčenia, nie??? NIE. Trčali sme tam do pol tretej. A tak som vlastne dodnes neurobila nič produktívne.

Chcelo by to nejaký motivačný talk, opätovnú deaktiváciu účtu na Facebooku a odobratie všetkého s pripojením na internet. Alebo len trošku pevnej vôle. Pomoc!

Už nech je 13. júna podvečer a život bude krásny.


Comments

Popular Posts