Zážitky

Keďže som sa rozhodla urobiť niečo pre svoje zdravie tela i duše, predvčerom som bola na jumpingu a včera na thaiboxe. Dnes som nevedela vstať z postele. Ešteže mám vždy tak skvelé nápady.





Práve čítam Eat Pray Love a kniha ma veľmi nadchla, tak som si tiež povedala, že by som mohla začať meditovať a tak. Hm, no dnes som sa zobudila, cítim sa jak vyžmýkaná handra, všetko ma bolí, vrátane hlavy a neviem poriadne vnímať svet okolo. Takže som si nejak podvedome umyla vlasy, na raňajky zjedla tofu, avokádo a hummus a potom som zaspala. Intrákový život, hej?

Som tu presne dvanásť dní. Pod "tu" chápte intrák. Ešte stále mám pár dní pokiaľ začne semester a neviem čo so sebou. Väčšinou len čítam alebo pozerám seriály (1 a pol série Gilmore Girls, 2 rozčítané knihy a pozreté asi všetky how-to videá na Munchies). Prečo? Lebo tu nemám žiadnych kamarátov, not yet. Síce už som našla dve soulmates, ale šli ešte domov, takže sme stihli len jedno pivo. Fňuk.

Objavujem zákutia Bratislavy, jedlá v jedálňach a športy, ktoré prefackajú moju kondičku. Zamilovala som sa do oddelenia cudzojazyčnej literatúry v mestskej knižnici a výhľadu na východ slnka z môjho balkóna. Stihla som zažiť Vegánske hody aj Račianske vinobranie.

Zistila som, že ak veľmi chcem, dokážem zjesť všetky zemiaky na tanieri, aj keď ich neznášam. Oblečenia mám dosť, takže ešte som nemala tú možnosť zoznámiť sa s miestnymi práčkami. Som si však istá, že to bude vtipné prvé stretnutie.

A ešte jedna novinka! Mám strojček na dolných zuboch a ževraj ho ani nevidno. Najviac ma na ňom štve, že si všetko musím krájať, ináč by som to nezjedla. Takže žiadne ospevované blavácke burgre či hotdogy nebudú. Dva krát fňuk.

Rozhodla som sa prvé mesiace zachytiť nie len na fotky ale rovno do videa. Takže na začiatku októbra sa môžete tešiť na nejaké to video. Nebudem vlogovať, nebudem v ňom rozprávať och, už len to! Jednoducho sa môžete tešiť na pohyblivé obrázky s nejakou fajn hudbou.

HAHA, práve mi to došlo. "Môžete sa tešiť". Neviem kto vlastne ma ešte číta, tak či tak ja sa na video teším.

Aj článkov snáď bude viac, mám nejaké tie témy, o ktorých by sa dalo. Peace out.

Comments

  1. Čítam. (Toľko píšem, až sa mi už nechce hľadať slová a lepiť ich tu trblietkovým lepidlom.)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts