Preskočiť na hlavný obsah

keby keby keby

Štyri krát keby (nie len tri) a moje krátke odpovede na jednoduché otázky. 
Už by to chcelo niečo poriadne, že? 





Keby som mohla ísť na večeru s hocijakou žijúcou osobou bol/a by to....
Patti Smith. Bolo by ohromné stretnúť sa s touto žijúcou legendou. Najideálnejšia večera by sa mohla konať v podniku s karaoke, aby sme si spolu zaspievali moju srdcovku Gloria, z jej prvého albumu. Zatiaľ sa mi podarilo prečítať si od nej len jedinú knihu, najznámejšiu, Just Kids. Veľmi ma nadchla, ale to som tu už raz spomínala. Porozprávať sa s ňou o umení a živote by bol splnený sen.



Keby som mohla stretnúť jednu fiktívnu postavu bol/a by to.... 
..hmmm

Bellamy Blake. Nie len preto, že herec, ktorý ho stvárňuje je úžasný. Vážne obdivujem túto seriálovú/knižnú postavu. V knihe bol teda podstatne iný, ale tiež fajn. Viac sa mi však pozdáva Bellamy zo seriálu. Chráni ľudí, ktorí preňho znamenajú všetko. Trpí. Miluje. Bojuje.
Po tretej sérií zanechal u mnohých zmiešané love-hate pocity, hodné dlhých diskusií.

A vážne by som sa s ním chcela stretnúť.



Keby som mohla zmeniť jedinú vec na mojom aktuálnom živote, bolo by to....
Na toto naozaj nepoznám odpoveď. Som veľmi spokojná s tým ako sa veci vyvinuli a kde sa momentálne nachádzam. Vďačnosť, kotrú momentálne cítim, je neopísateľná. Dostala som sa do krásnej komunity ľudí (UPeCe Bratislava), ktorí mi už za tak krátky čas toho stihli dať naozaj veľa. Žijem v radosti. Žijem v plnosti.

Áno, áno, je však stále pár vecí, ktoré ľutujem, že som NEurobila a  možno by som ich chcela zmeniť. Lenže potom by sa všetko zas vyvinulo úplne inak a možno by som práve nebola tam kde som.

Keby som mohla žiť kdekoľvek na svete, bolo by to....

Bez váhania, EDINBURGH. Raz si našetrím veľa peňazí, nájdem pekné airbnb a budem tam minimálne mesiac.





Komentáre