že čo?

Už sa to začína rozbiehať. Dni priam letia a ani som si neuvedomila koľko času už ubehlo od môjho prísľubu, že sem opäť začnem niečim prispievať.

Kde začať?


Škola je fajn, naozaj. V stredu je pre mňa väčšinou už piatok a potom mám vždy dlhýýý víkend. Naozaj sa niet na čo sťažovať. Čo mám však nové? Napríklad som členkou AIESEC Slovakia, presnejšie pobočky na Univerzite Komenského. Čaká ma množstvo nových výziev, projektov, ľudí, konferencií.. Taktiež sa snažím byť aj aktívnou v mojom milovanom UPeCe tu v Mlynskej doline a tým som chcela povedať, že som členkou PROMO tímu.

Čo to všetko dokopy znamená?

  • musím si ešte raz usporiadať priority
  • musím si aktívne zapisovať veci do kalendára
  • musím si spisovať to-do listy lebo inak by som bola stratená
  • nemám už čas na binge-watching seriálov
  • čas mi veľmi letí
Ale práve preto sa snažím väčšinu pekných a zaujímavých vecí aj naďalej zachytiť do videa. Na začiatku novembra teda čakajte ďalšie. 

Do mojich to-do listov nevyhnutne musím zapojiť aj tento blog. Naozaj chcem aby to tu znova ožilo. Tento kratučký post však píšem za pochodu, pretože čochvíľa odchádzam k tete na kratučkú návštevu, potom na hodinu španielčiny a stretnutie Promo tímu. Potom sa niekedy v noci snáď stihnem zbaliť a zajtra ráno pobežím na vlakovú stanicu lebo ma čakajú štyri krásne dni na národnej konferencii. 

A! Začala som zas fotiť, trošku :) 




Comments

Popular Posts